اووف عجب جایی
 
 

رسیدگی به محرومان بهترین عبادت در ماه رمضان است . 
ازشون غافل نشیم .



   
   

بعضيام مثه پيژامن ، فوقش بشه باهاشون تا سر كوچه رفت

عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 

 
 
کریس رونالدو : من هیچوقت بدنم رو خالکوبی نکردم
چون خالکوبی باعث میشه نتونم خون اهداکنم
بزن به افتخارش



   
 
دلم میخواد این و به خدا بگم..خدایا این آدامهارو میبینم شکرت میکنم و نمیخوام گله کنم واسه خودم نمیخوام چیزی فقط ازت میخوام... 

تووو این ماه رمضانی که میگی ماه عزیزیه

تو رو قسم میدم به همین روزای خوبت هیچ پدری و شرمنده زن و بچه اش نکنی سفره افطارشون و پر برکت کن 

آمین

   


امروز به این نتیجه رسیدم که هر وقت میرم کارواش همه پرنده ها اسهال میگیرن!
 
  
خیلی جالبه
 
 
 
حکمت وزيدن باد رقصاندن برگها نيست، امتحان ريشه هاست..


مالــــــــــــزی
 
 

به سلامتي مگس كه يادمون داد زياد كه دور كسي بگردي آخرش ميزنه تو سرت...
 
    
ممکنه فکر کنید فتوشاپه اما در واقع واقعی است. کاخ کج طراحی شده
 

آيا مي دانستيد کلمه آکبند نه کلمه اي لاتين است و نه فارسي؟

آيا مي دانيد اين کلمه از طرف چه کساني و چطور وارد فارسي شده ؟

قديما که بندر آبادان بهترين بندر ايران بود و کلي کشتيهاي تجاري اونجا
بارشون رو تخليه مي کردند روي بعضي از اجناس که خيلي مرغوب بودند نوشته شده بود UK BAND يعني بسته بندي شده انگليس ولي آباداني هاي عزيز اونرو آکبند مي خوندند و همين طوري شد که اين تلفظ اشتباه در تمام ايران منتشر شد و همه به جنسی که بسته بندی شده می گن آکبند، به همين راحتي.



    
 
میخوام اینجا باشم
 
      
بچه ها بخدا نمی‌خوام از خودم تعریف كنمااا
اما باور كنین تو هر بانکی كه پا میذارم , درش خود به خود وا میشه واسم !!!
یه همچین آدم مهمی هستم من !! 
B-) cool


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی ׀ تاریخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , aftabpnu.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com